Love is making the world go around...

Saturday, January 1, 2011

haJatKU .. Danga bay OH danga bAY !~

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg
WAHH... best dapat penuhkan hajat sendiri.. really2 gembira yang teramat besaw..hehe.. hajat tahun akhir penutup tirai 2010.. akhirnya setelah pujuk mak ayah dapat juga kaki ini melangkah ke danga bay !

:face46:bukan apa.. tapi tempat nya macam best jep dengar orang cerita sampai wani sendiri pasang hajat sebelum tirai berlabuh nak tinggalkan jejak kat danga bay walaupujn harapan yang agak tipis menipis yang teramat ! tup..tup.. dapat juga ber`holiday`kan kat johor bharu 3 hari 2 malam.. tu pun pasal sepupu a.k.a kak ana di ijabkabulkan dengan pengarang jantung hati dia.. wani tumpang gembira..kerana kak ana lah wani dapat jumpa sedara mara sepupu sepapat yang sudah lama tak jumpa !

kedatangan kami di jb di sambut dengan baik di taman uda.. yang syok tu dekat2 dengan angsana mall.. wani ni kaki shopping dan agak ke`hantu`an kalau tengok barang2 yang famous brand tapi tak ada rezeki nak ke sana sebab kehujanan .. hukhuk... takpe2 xkesah pun.. ( ye keww... )
blogger-mysweetden.blogspot.com

Hari terus berlalu.sungguh bahagia. detik2 peristiwa terus melakukan adegan shooting di dalam kepala ini.ligat dengan liar nya mengingati hari yang telah berlalu itu..


blogger-mysweetden.blogspot.com

menggambarkan wani terlalu gembira..hoyeyy !!


2 comments:

  1. PEH...DANGA BAY...
    ASAL X BGTAW NK PG...

    ReplyDelete
  2. knp? nak join kerrr....
    hehe.
    takpe2 nnti kalau nak pegi,i tell u.

    ReplyDelete