Friday, December 17, 2010

dot dOT doT ..

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg
"kalau sy,,sy akn ckp,,lau awk btol2 syg sy,,masuk la mming,,kita mulakan hbgn dgn cARA yg halal,,insyallah~"
suka sesangat statemnt macam ini...
sekurang kurang nya jalan yg paling d redhai oleh Allah SWT dlm menjalinkan ukhwah dengan seseorang yg bakal kita dampingi..

apa apa pun itu cara yang seharusnya berlaku dan tak patut wujud nya istilah `couple`..
tu dalam islam..

tp harini,kecil2 pun dah pndai bab mgurat ni.. sungguh kcian.. mak bapak terpaksa menanggung dosa..

bencana alam semakin lama menghias detik2 penghujung usia berada d dunia.. tapi anak muda terus bergelumang dengan dosa.. macam ak.. tapi ak xmau semua tu terjadi lagi dan tak septutnya..

semoga tuhan ampunkan semua dosa2 apa yang telah ak lakukan.. ak tak nak terus bergelumang dgn dosa.. kerana dri istilah couple tu la yang memulakan segalanya..sampai tak ingat dunia..

sekarang ak akan cuba untuk jauh ini semua dan kalo seseorang tu ajak couple sekalipun ak akan memberi sebagaimana ayat yang terungkap di atas sekali..
macamna pun dah lumrah yang tuhan ciptakan untuk tiap manusia untuk mpunyai perasaan saling menyayangi..memang tidak d nafikan.. perasaan saling suka..

hanya iman dan takwa jadi pelindung segalanya.. beruntung bagi orang yang terus mendapat cahaya dan perlindungan daripda melakukan semua ini..

mcm ak ni...tak terkira dosa yang ada sekarang..ak takut..apa akan jadi d akhirat kelak kalau tidak amalan yang mencukupi dan sepatutnya
...

-end-

No comments:

Post a Comment