Sunday, May 15, 2011

Kampung

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg



erghh ! rindu la nak balik kmpung ! nak jenguk embah,tokmek,tokCik.. lama dey tak jumpa.. mish gradpa.. urmmm... pastu nak jumpa uncle,aunt,czen2.. and lastly buat pertandingan memancing.. hahhaa... besttt... atlest masa di manfaatkan.. fikiran pun tenang.. takdea nak fikir itu la , ini laa... ermmm... sampai ntah apa apa laaa....

pastu kan... pegi ronda2.. jalan2 keliling kampung.. even side mak or ayah...
kampung kite jauh taw.. mak kt kelantan.. ayah lak kt selangor..
jauh nun d sana... kite lak duk kat terengganu..
ayah keja kat sini. pendek kata kira merantau la kan..
hehehhe.......


kLa, nanti sambng celoteh balik k..
-END-


Check betul betul la,k..

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg
Perghh.. bosan laaaaa..... tau2 mak ayah da keluar.....
tadi kan, ada orang ni ha nak bertelagah pasal bila msuk uitm.
kan 29 kolej.30 da start stdy. kecoh la ! dia lak cakap 28.. heshh..hangen gak ni..
sampai bertelagah jap duk kalut nak tau date yang mana satu..
last ending, i win ! hehe.. sebab mmg da betul kan.. yang dia nak pertikai lagi buat apa..
dah termaktub dalam kalendar uitm.. kamoo da check ka ? sebelum berkata-kata ? so beware... jangan salah maklumat. penting k.. dah banyak kali dah kejadian yang sama macam ni.. asyik nak menang dia je.. sabar je la..