Love is making the world go around...

Monday, January 31, 2011

Suai kenal BLOGGER BARU : Edisi Februari

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg
agak MENARIK PERHATIAN UNTUK JOIN ..
hehe al maklumala baru lagi
dalam dunia blog ni..



Firstly
kena letak header BEN ASHAARI BLOG
Tajuk : ikut yang atas tu dan linkkan ke entri ini ...

SEcondly
bagi pendapat tentang laman web ini: WWW.1TUBE.MY

LAGI...
pendapat tentang DUNIA BLOG DI MALAYSIA SEMAKIN MENARIK KERANA...
bla bla bla..


Pendapat untuk laman web...

kira oke la .. mean rakyat malaysia pun ada 1 tube ni.. ala ala macam youtube.. boleh download.. boleh search mana nak.. agak WOWW ! and nice looking even simple..siap ada chat box lagikkk..



DUNIA blog di Malaysia semakin menarik kerana ada nya penggiat yang sudi mencoret kan dunia blog dengan daya kreatif mereka apabila hiasan blog yang agak menarik perhatian..terutama header.. dan cara susunan widget yang di atur.. memang respect dengan blogger malaysia yang tak kering idea buat contest .. bukan tu je tapi dalam menambahkan pendapatan seharian melalui iklan o bisnes online ni.
lagikk.. tak ketinggalan dengan isu semasa.. kebanyakan blogger menulis entry dorang dengan info info terkini .. tentang apa dah jadi kat serata dunia harini..
lagipun ini jugak membuktikan bahawa malaysia semakin maju.. teknologi yang semakin canggih boleh membawa kepada jutaan kenalan dari luar dan dalam negara..
berkongsi tips..sekurang kurangnya tak jadi macam katak di bawah tempurung..
lagipun senang,... nak jual,beli apa pun semua tahu melalui blog.. bukti nya dah banyak kat blog ni.. masa pun tak terbuang nak kesana kemari..

~sekian~


6 comments: