Monday, December 6, 2010

Tanda DiA sukakan KAU

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg

Dalam kehidupan kalian yang gembira dikelilingi rakan-rakan kalian itu, adakah kalian sedar yang salah seorang dari rakan kalian itu rupanya berminat dengan kalian! Rupanya si dia tu dah lama menyimpan perasaan.. Cuma malu nak lepaskan..

haha… macam best je guna kata ganti diri kalian nie.. nak teruskanlah…

“Eh? Ye ke? Kita rasa biasa jer… ” salah! Memanglah kalian tak sedar.. Sebab kalian tak mengambil peduli keadaan sekeliling dengan tekun.. Bak kata Zizan Raja Lawak “kita kena alert!” :face75:

“Oklah.. Macam mane pulak kita nak tau yang member kita tu sukakan kita?” bagus… Soalan yang baik… Sila pusing roda tetikus anda..hehe:10:

1. Dia ambil berat dengan kalian. “dah makan ke belum?” “dah solat?” ayat biasa ambil berat.

2. Dia SMS @ call @ email kalian setiap malam.. Sampai nak sembang ape pun tak tau.. Itupun kalau kalian layan..

3. Dia berusaha mendekati kalian.. Dimana ada kalian disitulah dia ingin ada..


4. Mengikuti perkembangan dunia kalian.Tidak kiralah sumber itu dari kalian sendiri ataupun dari ketua kampung kalian sendiri..

5. Dia senantiasa ingin melihat kalian gembira.. Jika kalian bersedih, boring atau takde mood, si dialah yang akan menjadi penghilang duka kalian.

6. Dia akan merasa tidak gembira jika kalian bersembang dengan lelaki/perempuan lain. Jangan terkejut malam itu dia tak SMS kalian.mrgreen

7. Lihat perbezaan layanan dia antara kalian dan rakan lain.. Bukankah dia layan kalian dengan lebih mesra? Lebih istimewa..

8. Kalau ada apa-apa aktiviti, orang yang dia akan ajak adalah kalian dan ingin menjadikan kalian sebagai senarai wajib ada..

9. Cemburunya mengalahkan orang lain.. Tapi sebolehnya dia tidak akan menunjukkan tanda protes itu dengan terlalu nyata..


Nantikan episod akan datang untuk huraian lebih lanjut.. Dah macam drama la pulak..

blogger-mysweetden.blogspot.com

No comments:

Post a Comment