Thursday, February 3, 2011

iF I HAVE RM100

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg



SALAM to all cutest ...
missLove nak join contest lagikkk.. hehe
IF I HAVE RM1OO

dalam this contest kena upload pic yang d idamkan,sebab mahukan nya,
follow auniyukie,
buat entry tajuk if i have rm1oo,letak banner and
link kan kt SINI ,tag 3 yang betuah
date last 10feb2011
hadiah ?? jeng2 ..(tanye de`owner,, hehe)

ok..ssshhhsss..diam2 nak start da niee.. hehe

BARANG yang di idamkan adalah.....
:
:
:
:
\/


haaa... tu dia...
K.A.S.U.T.
menjadi menjadi kegilaan kalau pegi mana mana
kasut tu penting untuk di pakai kalau nak lindung tapak kaki
dari sebarang virus..
sekarang ni jugak..
macam2 trend kasut boleh kita dapat
hebat kan kan ?
jadi kalo ada rm1oo ni,memang
nak beli kasut trend terkini..
tapi macam wani ni minat........

tu dia...
wedges...
cantek kn ? kowang pun mesti minat
perempuan la katakan..
hehe..
best kalau dapat nieee... =))
oke..yang bertuah untuk d tag
adalah


~sekian~



4 comments:

  1. contest ni boleh letak pic brg yg kt nk kalau ade rm100 ke pape pun boleh?

    ReplyDelete
  2. letak pic yang brg kita nak.. n mybe harga nye dalam rm1oo..

    ReplyDelete