Love is making the world go around...

Thursday, July 14, 2011

Racun di kiriku

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/06/cara-memasang-retweet-button-pada-blog.html#ixzz1ZDutWuHg
salam semuanya... harini baru berkesempatan nak update blog.. uih, ada la jugak dalam 1 bulan. banyak assigment.hari hari assigmnt. yeeeeeee...sangat teruja dan tersenyum memanjang.. =.=
cuti mid-sem pun ada jugak . yang di beri nama assigment individual. nak tolong tak? tolong kasi support sama saya yang hampir tersandung dek kerana kejiwaan yang macam lalang ni.. tadi petang dah selesai jawab kuiz arab. hehe.gerenti dapat full kot.amin. \(^^,)/ dan test costing isnin lepas..its so crazy la i answer.. gler je mula2 confident sangat boleh jawab.last2 makan diri. ergh! ya tuhan, tabahkanla hatimu ini.........=.= pastu selasa jawab kuiz eco..ermm..not bad la.. AND WHERE I AM NOW ?? hehhe.. I'M HOME.. that's why boleh sign in blog and merepek,melalut macam-macam.. oh! sedar tak sedar terrrrbAWAK JAUH pulak mcm tajuk kat atas ni..

ok2 .. lets begin..takfahamla kenapa ada kawan makan kawan dan silap aku ke ?.. punya la saya ni mau kan kejujuran daripada sebuah persahabatan..ermm...tapi racun di balas,..

kata2 sehangat telur yang baru menetas "...takde masa la weh nak kacau hidup ko and boipren ko tu tau tak. aku punye la nak tolong ko pastu ko g cakap kat kat kawan kawan lain yang aku ni rampas boipren ko ! err.. takde msa la. kalo aku tau macam nila jadi nya,memang aku takmau tolong and nak tanggung dosa pulak 1hal ! fine la. aku redha je. takleh nak buat apa. baru aku tau ko ni yang macamne. huh! 1je aku nak cakap. aku ikhlas tolong ko tau tak ! aku punya la jujur tapi lain pulak ko fikirkan. terima kasih kawan kerana buat aku memahami apa itu kesabaran, dan jujur yang dah ko kasi. after this,i really DONT IT ANYMORE !!~ why ?? sebab takBerkhasiat dan lagi memudaratkan hidup aku tau tak !!! errrrrrrrrrrr...... =.= mood sangat tidak terkeruan.. selalu jadi mangsa keadaan..dahla taktau apa apa,tetiba ada je yang nak pandang serong.. takpelah, senyum akan ku hadiahkan.. (^^,)

itu dia.........dah geram tahap cipan ni tau tak !

No comments:

Post a Comment